نوشته ها
چیدمان در تجهیزات آشپزخانه صنعتی
چیدمان جزیره ایدر چیدمان جزیرهای اجاقها، فِرها، گریلها و هود و تجهیزات پخت و پز همگی با هم در مرکز آشپزخانه قرار میگیرند و باقی تجهیزات در کابینت ها و دیوارهای آشپزخانه تعبیه میشوند .خوبی این آشپزخانه با این نوع چیدمان این میباشد که دسترسی ها به تجهیزات بسیار آسان و نزدیک میباشد و سایر بخشها ادامه
۹ نکته کاربردی برای افزایش سودآوری رستوران، از طریق سرویس سفارش آنلاین غذا
اگرچه پیش از این نیز، صنعت سفارش آنلاین غذا به رشد قابل توجهی دست پیدا کرده بود، اما با بسته شدن سالن های غذاخوری رستوران ها به خاطر همه گیری ویروس کویید نوزده، این صنعت اهمیت بیشتری پیدا کرده است.در همین مدتی که از شیوع ویروس کرونا گذشته، درصد زیادی از مردم به سفارش آنلاین غذا از رستوران های مورد ادامه
۱۰ نکته کاربردی برای مدیریت بهینه نظرات منفی در وبسایت رستورانها
دریافت نظرات منفی، میتواند هر شخصی را در هر شغل و جایگاهی، آزرده کند. شما به عنوان مالک یا مدیر یک رستوران، همه شیفت های کاری را در رستوران حضور پیدا می کنید، تمام سعی تان را در جهت سرو بهترین غذاها برای مشتری های خود انجام می دهید، برای آموزش دادن کارکنانتان از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنید و هر ادامه
معرفی ۲۰ وبسایتی که منبع دانلود رایگان عکس غذا برای رستورانها هستند
عکاسی از غذا، یک بخش خیلی مهم در مدیریت وبسایت رستوران ها، طراحی شبکه های اجتماعی و ایجاد محتوای بازاریابی می باشد. درست است که، غذای خوب اولین چیزی است، که مشتری را جذب یک رستوران می کند. اما با این وجود جذب مشتری از طریق منتشر کردن عکس های هوس انگیز غذا نیز، روشی فوق العاده در کشاندن مشتری ها ادامه
استعداد هم یک دستور پخت است! | داستان موفقیت آلفردو روسو؛ سرآشپز و مدیر رستوران
«آلفردو روسو» وقتی تنها ۱۳ سال سن داشت، با رویای تبدیل شدن به یک سرآشپز با تجربه و خلق سبک جدیدی در آشپزی، کار خود را در کازینوی کوچکی شروع کرد. پس از آن، او از طریق کار کردن و الهام گرفتن از رستوران های مشهور راه خود را به «مدرسه مدیریت هتلداری» باز کرد.این نقطه آغاز سفر ماجراجویانه آلفردو در ادامه
چگونه رستوران خود را به طور اصولی تمیز کنیم؟
ممکن است شما به خاطر عشق به غذا وارد حرفه رستوران داری شده باشید. اما شاید آنقدری که عاشق طبخ یا سرو غذا هستید، علاقه ای به اموری مثل تمیز کردن رستوران نداشته باشید.باید بدانید که رستوران ها جزء مکان های مستعد آلودگی هستند و باید به طور مرتب و با روش های اصولی تمیز و ضدعفونی شوند. شاید تنها چیزی که ادامه
فوت و فن عکاسی از غذا برای بازاریابی رستوران
اگر قصد دارید مهارت خود را در صنعت عکاسی غذا بالا ببرید و یا وبسایت رستورانتان را به روز رسانی کنید، باید فوت و فن های تهیه عکس های با کیفیت و اشتها آور از غذاها را یاد بگیرید. این موضوع نه تنها به جذب مشتری بیشتر برای کسب و کارتان کمک می کند، بلکه در شناساندن برند شما و به جا گذاشتن یک اثر فراموش ادامه
۵ استراتژی برتر بازاریابی موبایل برای رستوران ها
امروزه جمعیت غریب به اتفاق دنیا دارای یک تلفن هوشمند هستند. این موضوع باعث شده که استراتژی های بازاریابی موبایل در دستیابی به سیل عظیمی از مخاطبان نقش مهمی داشته باشد. علاوه بر این، تحقیقات ثابت کرده، اکثر مشتریانی که قصد بیرون غذا خوردن را دارند، برای انتخاب رستوران از جست و جوی آنلاین استفاده می ادامه
چگونه رستوران خود را در دوران شیوع ویروس کرونا، باز نگه داریم؟
همه ما در هر شغل و جایگاهی که هستیم، دوران سختی را از سر می گذرانیم. در این میان صاحبان مشاغل غیر دولتی با محدودیت های بیشتری دست و پنجه نرم می کنند. رستوران داری نیز جزء مشاغلی است که به شدت تحت تأثیر شیوع این ویروس قرار گرفته است. صاحبان رستوران ها برای ادامه فعالیت، ملزم به اعمال تغییرات گسترده ادامه
10 سؤال مهم که در نظرسنجی یک رستوران می تواند پرسیده شود!
آیا تا کنون در مورد نظرسنجی از مشتریان رستوران خود فکر کرده اید؟ اگر پاسخ شما به این پرسش منفی است، پس موضوعی برای پرداختن به آن در پیش رویتان قرار دارد.در واقع اقدام به نظرسنجی کردن از مشتریان رستوران، گنجینه ای از اطلاعات در اختیارتان قرار می دهد که بر اساس آن می توانید حسی که مشتریان در هنگام ادامه
راهنمای کامل استخدام و مدیریت کارکنان رستوران
انتخاب و استخدام هوشمندانه نیروی کار در هر کسب و کاری از فاکتورهای مهم موفقیت آن است. از آنجاییکه کارکنان یک رستوران قلب تپنده آن محسوب میشوند، این موضوع در گزینش نیروی کار و البته مدیریت صحیح آنها در این حوزه کاری اهمیت بیشتری دارد.اگر شما به تازگی صاحب یک رستوران شده اید و یا مدیریت آن را به ادامه
بهداشت محیط در رستوران و آشپزخانه
وقتی صحبت از بهداشت می شود ذهن افراد به سمت شستن دست ها و تمیز بودن خوراکی ها می رود. از روزهای اول که کرونا وارد ایران شد و رعایت نکات بهداشتی اهمیت بالایی پیدا کردن، توجه ها به سمت رستوران ها و فست فود ها، کافی شاپ ها و دیگر مراکز خدمات غذایی بیشتر شد. شاید به دلیل اهمیت بهداشت است که یکی از سخت ادامه
دیجیتال مارکتینگ ( Digital Marketing ) چیست و چگونه از آن در رستوران داری استفاده کنیم؟
تعریفی از بازاریابی وجود دارد که می گوید بازارایابی یعنی ارتباط با مخاطب در بهترین زمان و بهترین مکان. یعنی اگر می خواهید برای کسب و کار خود بازاریابی درستی را انجام دهید باید در جایی قرار داشته باشید که مخاطبان شما قرار دارند.با توجه به گسترش صنعت رستوران داری، اگر برای رستوران تان برنامه ریزی ادامه
چرا برخی افراد اقدام به راه اندازی رستوران می کنند؟
همانطور که رستوران داران می دانند راه اندازی رستوران اصلا کار ساده ای نیست. در کنار دو موضوع مهم یعنی داشتن برنامه ای قوی برای کسب و کار و نیز یافتن محلی مناسب برای رستوران، کارهای زیاد دیگری می بایست انجام شود. علی رغم وجود این موانع و سختی ها برای راه اندازی رستوران، نزدیک یک میلیون رستوران فقط ادامه
یک مدیر رستوران از چه مواردی باید پرهیز کند؟ | بخش دوم
در قسمت قبل درباره برنامه ریزی جدید برای رستوران صحبت کردیم. اینکه باید شما در مسیر پیش رو برنامه های گذشته را مرور کنید و اقداماتی که انجام داده اید را مورد ارزیابی قرار دهید. همچنین گفتیم که باید کارهایی که برای شما مانند وزنه ای سنگین بوده اند و سرعت پیشرفت شما را کند کرده اند متوقف کنید. به ادامه
20 ایده برای گرفتن نمره 20 از مشتری – قسمت دوم
در قسمت قبل درباره اهمیت قدردانی از مشتریان رستوران صحبت کردیم. گفتیم که قدردانی از مشتری راه های مختلفی دارد. اگر مشتری احساس کند که از او قدردانی شده است خاطره ی خوبی از رستوران در ذهن او باقی می ماند و احتمال بازگشت مشتری به رستوران شما بیشتر خواهد بود. در بخش اول ده موردی که می توان از مشتریان ادامه
یک مدیر رستوران از چه مواردی باید پرهیز کند؟ | بخش اول
چند روزی است که از فصل تابستان می گذرد. فصل جدید همیشه این حس را ایجاد می کند که همه چیز بهتر خواهد شد. زمانی که به برنامه های جدید و روزهای پیش رو نگاه می کنید به یاد داشته باشید که رستوران شما نمی تواند تنها با تکیه بر امید به موفقیت برسد. یکی از بهترین راه هایی که باعث پیشرفت شما در روزهای آتی ادامه
20 ایده برای گرفتن نمره 20 از مشتری-قسمت اول
یکی از مهم ترین اقداماتی که هر رستورانی باید انجام دهد کسب رضایت مشتری رستوران است. مدیریت رستوران باید برنامه جامع و دقیقی برای کسب رضایت مشتریان داشته باشد. یکی از راه های کسب رضایت مشتری قدردانی از اوست. قدردانی از مشتری از راه های متفاوتی می تواند انجام شود ؛ از طریق برنامه وفادارسازی، تعاملات ادامه
هشت نکته در طراحی منو | منوی خود را جذاب تر طراحی کنید
یک منوی خوب برای رستوران می تواند تجربه ی غذا خوردن خوب را افزایش دهد، به مشتریان کمک کند تا انتخاب های بهتری داشته باشند و ذائقه ی آن ها را تحریک کند. در نظر داشته باشید که منو چیزی فراتر از لیست غذاهای یک رستوران است. منو اگر به خوبی طراحی شود می تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده شود. منو ادامه
چگونه یک کافه را با موفقیت مدیریت کنیم
شما یک مکان عالی برای کافه ی خود پیدا کرده اید، مهارت خاصی برای جذب مشتری داشته اید، و محصولاتی ارائه می دهید که مشتریان شما را دوباره به کافه ی شما باز میگرداند. حالا وقت آن است که همه چیز را به آرامی، بدون از دست دادن اشتیاق خود در روند کار، اداره کنید.اکثر اوقات، رستوران هایی موفق هستند که نه ادامه
با این 30 سوال یک ارزیابی دقیق از رستوران تان داشته باشید
بازخورد مشتری یک نور راهنمایی در صنعت رستوران است. مهم نیست که چقدر برنامه ریزی کرده اید یا این که چقدر توانسته اید در تعامل با مشتریان رستوران تجربه کسب کنید، هرگز نمی توانید رستوران خود را به عنوان مشتری تجربه کنید. تنها راه شناسایی تجربیات مشتری این قضیه است که واقعا از مشتریان خود بپرسید و شما ادامه
مراحل راه اندازی فست فود از 0 تا 100 – راهنمایی جامع برای راه اندازی فست فود
راه اندازی فست فود به عنوان یک شغل جدید و جذاب و پردرآمد این روزها شناخته می شود. این مقاله قرار است که تمامی نکات مربوط به این حوزه را برای شما شرح دهد و به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا این کسب و کار مناسب شما هست یا خیر. این راهنمای جامع راه اندازی فست فود تمامی جوانب این کار را برایتان ادامه
11 راهی که پول شما را در رستوران داری ذخیره می کند
با پیشرفت تکنولوژی زندگی باید ساده تر شود، درست است؟ اما متاسفانه امروزه سطح استرس جامعه بالا رفته و شاید افزایش تقاضا برای رفتن به رستوران یکی از دلایل محکم و قاطعی باشد که افراد به دور از هیاهوی روزانه می خواهند وقت خود را در آن جا سپری کنند.مطمئنا رسیدن به نتیجه سریع تر و ارزان تر، آرزوی هر فردی ادامه
چگونگی بهبود عملکرد رستوران از زبان رستوران داران
زمانی که به بهبود عملکرد رستوران خود توجه می کنید، چند نکته مهم به وجود می آید. برنامه های تمیز کردن، کارهای جانبی، دستورالعمل های ایمنی مواد غذایی، گزارش فروش روزانه و غیره. همه این ها می تواند دشوار باشد به خصوص زمانی که تازه کار هستید. اما تصویب یکی از تکنیک های ذکر شده، به طور چشمگیری بهبود ادامه