UA-124852319-1
مشاوره راه اندازی فست فود از صفر تا صد

راه اندازی فست فود

راه اندازی فست فود به عنوان یک شغل جدید و جذاب و پردرآمد این روزها شناخته می شود. این مقاله قرار است که تمامی نکات مربوط به این حوزه را برای شما شرح دهد و به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا این کسب و کار مناسب شما هست یا خیر. این راهنمای جامع راه اندازی فست فود تمامی جوانب این کار را برایتان روشن می سازد.

صنعت پر طرفدار فست فود در کوتاه ترین زمان ممکن غذایی ارزان قیمت و در عین حال خوشمزه را در اختیار مشتریان قرار می دهد. غذای این گونه رستوران ها را هم می توان داخل بسته بندی به همراه برد و هم می توان در همان مکان صرف کرد. فست فود کسب و کار پر رونقی است زیرا غذایی خوشمزه را در زمانی کوتاه و با قیمتی ارزان فراهم می آورد.

راه اندازی فست فود برای چه کسی مناسب است؟

راه اندازی فست فود برای افرادی مناسب است که به پخت و پز و سرو غذا علاقه مند هستند و از ارائه ی غذای خوشمزه و ارزان قیمت برای مردمی با هر سطح درآمد لذت می برند. به عبارت دیگر لازمه ی اصلی و اولیه در هر حرفه ای داشتن علاقه و انگیزه است.

همچنین باید ساعات کاری این شغل را در نظر داشته باشید زیرا ساعات کاری این شغل خاص است و ممکن است کل روز فرد را شامل شود و به خصوص در ساعات صرف غذا به جای در کنار خانواده بودن باید به مشتریان خدمت رسانی کنید. در عین حال این شغل در ایام تعطیلات رونق بیشتری دارد و اگر قرار است برای راه اندازی فست فود اقدام کنید باید از محدودیت ساعات استراحت و تعطیلات خود آگاه باشید.

از طرفی این شغل با مواد غذایی و سلامت مشتریان در ارتباط تنگاتنگ است و اگر جویای این شغل هستید باید از نظر نکات بهداشتی و سلامتی کاملا مورد تایید باشید.

پتانسیل رشد و پیشرفت

رستوران های فست فود خیلی پر طرفدار هستند و فرصت رشد و پیشرفت زیادی دارند. با ارائه ی یک منوی خوشمزه و ارزان قیمت و خدمات تشویقی اضافه می توانید مشتریان زیادی را به خود جلب کنید و با تامین سرمایه کافی قادر خواهید بود کسب و کار خود را توسعه دهید. برای شروع می توانید به یک مکان بزرگتر نقل مکان کنید و در مراحل بعدی قادر خواهید بود شعبه های دوم و سوم و …. کسب و کار خود را راه اندازی نمایید. در عین حال می توانید در همان مکان قبلی با گسترش منوی خود و در نظر گرفتن غذاهای جدید، بر تعداد مشتریان خود بیافزایید.

راه اندازی فست فود چه شرایطی را دارا است؟ در راه اندازی فست فود و آغاز این کسب و کار باید چه نکاتی را در نظر گرفت و رعایت کرد؟ برای ارائه خدمات عالی در فست فود چه چیزهای مد نظر است؟

در عصر جدید صنعت فست فود و رستوران داری رشد چشمگیری را داشته و هر روز در حال پیشرفت است. هم چنین مغازه فست فود امروزه به یکی از شغل های جذاب تبدیل شده است و طرفدارن زیادی را نیز در سراسر نقاط جهان پیدا کرده است. اما برای راه اندازی فست فود چه شرایطی لازم است؟ برای رشد و موفقیت در این کسب و کار باید چه اقداماتی را انجام داد؟ آنچه که باید در راه اندازی یک فست فودی باید به آن توجه کرد چیست؟

اگر به دنبال راه اندازی یک فست فود هستید و می خواهید کسب و کار موفقی را در این حوزه به دست آورید ، پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا آخر مطالعه کنید تا اطلاعات مورد نیاز خود را در این خصوص به دست آورید.

مشاوره راه اندازی فست فود

در آغاز هر کسب و کاری ابتدا باید اطلاعات مورد نظر را در مورد آن حوزه به دست آورد. راه اندازی فست فود نیز از این قاعده جدا نیست. راه اندازی فست فود به فرایند طرح این ایده تا مرحله به اجرا درآوردن آن اطلاق می شود. این فرایند دارای اهمیت بسیار زیادی است و باید در چارچوب و قوانین خاصی اجرا شود.

با توجه به رشد این صنعت در چند سال اخیر به دلیل تغییر ذائقه مردم و علاقمند شدن آن ها به غذاهای آماده به یکی از مشاغل پر درآمد و پرسود تبدیل شده است و افراد زیادی خواهان سرمایه گذاری و آغاز کسب و کار در این حوزه هستند.

توجه داشته باشید که صنعت فست فودی  یک کسب و کار مدرن می باشد و نمی توان آن را به صورت سنتی مدیریت کرد. اگر شما نیز یکی از علاقمندان به صنعت فست فود هستید و می خواهید کسب و کار خود را در آن آغاز کنید قبل از هر کاری بهتر است با مشاوران و کارشناسان با تجربه در این حوزه مشورت کنید و راهنمایی بخواهید که در این زمینه می توانید روی گروه صنعتی ساتراپ تجهیز حساب کنید.

بازار رقابتی

اگر به فکر راه اندازی فست فود هستید ممکن است نگران رقابت بازار باشید و شاید احساس کنید با تعداد زیاد فست فود های موجود در بازار دیگر فضا اشباع شده است، اما خبر خوش این که با توجه به ماهیت کار و طرفداران زیادی که این حوزه دارد، هنوز هم در صنعت فست فود فضای کافی برای حضور افراد جدید وجود دارد و نگرانی چندانی از نظر رقبا برای شما وجود نخواهد داشت. حتی در مناطق شلوغی مثل اطراف پارک ها و مراکز خرید که فست فودی های متعددی در فواصل بسیار نزدیک به هم مشغول به کار هستند، باز هم امکان راه اندازی فست فود جدید وجود دارد. به خصوص با ارائه ی یک منوی قوی و با در نظر گرفتن گزینه های خاص مثل سلف سرویس کردن چاشنی ها، نوشیدنی رایگان و پایین نگه داشتن قیمت ها و بالا بردن کیفیت و سرعت ارائه ی خدمات می توانید به راحتی مشتریان زیادی را به خود جلب کنید. نکته ی مهمی که باید به یاد داشته باشید این است که در بازار رقابتی، از دست دادن کیفیت یا ضعف در ارائه ی خدمات می تواند به معنای از دست دادن سریع مشتریان باشد زیرا گزینه های متعدد دیگری در دسترس مشتریان قرار دارد. پس برای حفظ مشتریان در برابر رقبا باید روی کیفیت خدمات و سرعت و کارآیی خود متمرکز باشید.

چالش های احتمالی

بطور کلی راه اندازی فست فود نسبت به بسیاری از مشاغل دیگر ریسک کمتری در پی دارد و یکی از دلایل این امر طرفداران زیادی است که فست فود در میان اقشار مختلف جامعه دارد و از دلایل مهم این پرطرفداری ارزان بودن فست فود است که در کنار مزه ی لذیذ آن موجب می شود گزینه ی مناسبی برای همگان باشد.

از جمله چالش های احتمالی راه اندازی فست فود می توان به نواقص مکان مورد نظر و الزاماتی که از نظر قانونی و بهداشتی برای تجهیز مکان وجود دارد و همچنین نوسانات بازار و سیاست های نامساعد دولت اشاره کرد. برای مثال ممکن است مکان مناسبی را از نظر رفت و آمد عموم برای راه اندازی فست فود در نظر بگیرید اما اداره ی بهداشت این مکان را تایید نکند.

افزایش هزینه های مربوط به مواد اولیه و کرایه ی مکان رستوران نیز می تواند چالش برانگیز باشد.

برخی مهارت ها و تجاربی که می تواند در داشتن کسب و کار موفق و راه اندازی فست فود به شما کمک کند:

داشتن مهارت در زمینه ی پخت و پز و سرو غذا اولین لازمه ی راه اندازی فست فود است. اگر قرار است در رستوران خود یک منوی شخصی داشته باشید مهارت آشپزی و خلاقیت های ذائقه ای شما خیلی مهم است. داشتن یک منوی شخصی در مقایسه با گرفتن نمایندگی یکی از برند های معروف، به شما کمک می کند در ابتدای کار بودجه ی کمتری را هزینه کنید.

به عنوان یک فست فودی باید تمرکز بسیار زیادی روی کارآیی، کاهش هزینه ها و ارائه ی سریع غذای با کیفیت داشته باشید. به عبارت دیگر در عین حال که باید خدمات خود را در کوتاه ترین زمان ارائه دهید، این خدمات باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند و سرعت عمل نباید موجب افت کیفیت شود.

قدرت پیش بینی تقاضای مشتریان نیز بسیار حائز اهمیت است. با پیش بینی دقیق بازار هدف و تقاضای بالقوه مشتریان قادر خواهید بود از اتلاف بودجه و انرژی خودداری کنید و روی موارد اصلی متمرکز باقی بمانید.

در عین حال داشتن روابط عمومی قوی برای راه اندازی فست فود نقطه قوت مهمی به شمار می رود. در واقع مشتری مداری در هر حرفه ای حائز اهمیت است و صنعت فست فود نیز از این قاعده مستثنی نیست.

بخرج دادن خلاقیت و نوآوری نیز می تواند در جلب مشتری به شما کمک شایانی کند. گاهی برخی نکات خیلی ساده اما ظریف و خلاقانه روی طیف وسیعی از افراد تاثیر به سزایی می گذارد و موجب می شود آنها دوباره به رستوران شما بازگردند. برای مثال سلف سرویس کردن چاشنی های کنار فست فود، ارائه ی نوشیدنی یا سالاد رایگان، دادن بادکنک یا ماسک های کاغذی کارتونی به کودکان، استفاده از وسایل تزئینی کوچک هنگام سرو غذا و در نظر گرفتن کارت های جایزه و تخفیف و …

پس از اقدام به راه اندازی فست فود، تبلیغات ساده و ارزان می تواند به پیشرفت کار شما کمک چشمگیری نماید. در عصر حاضر استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی و وب سایت ها می تواند یکی از بهترین راه های تبلیغاتی باشد. بنابراین از مهارت خود در دنیای مجازی بهره گرفته و از این ابزار ساده و تاثیرگذار برای معرفی کسب و کار خود استفاده کنید.

 

 

در ادامه قصد داریم اطلاعات کلی را در خصوص راه اندازی فست فود در اختیار شما قرار دهم پس همچنان به ما همراه باشید.

سرمایه لازم جهت راه اندازی فست فود

در آغاز فرایند راه اندازی فست فود اولین سوالی که ذهن شخص را با آن درگیر خواهد کرد این است که برای شروع این کار چه میزان سرمایه ای لازم است؟

در هنگام شروع کار آنچه که شما باید در مورد هزینه ها در نظر بگیرد شامل موارد زیر است:

  • موقعیت مکانی فست فود در کجا قرار می گیرد؟ و چند متر مربع است؟ بسته به محل قرار گیری مکان فست فود و متراژ آن ، خرید یا اجاره مغازه متفاوت است و شما باید آن را در نظر بگیرید.
  • دکوراسیون داخلی به چه صورت است؟ آیا مغازه مورد نظر نوساز و الزامات اولیه را برای راه اندازی فست فود را دارا است؟ اگر این ویژگی را دارا باشد بخش از هزینه های مربوطه به شما باز خواهد گشت.
  • اگر ملک یا مغازه مورد نظر از قبل محل یک فست فود بوده باشد ، در هزینه های تاسیسات مکانیکال صرفه جویی خواهد شد.
  • آیا مغازه اجاره است که متعلق به خود شما است؟ اگر خودتان صاحب ملک نباشید باید هزینه ای را برای رهن و اجاره ملک مورد نظر کنار بگذارید.
  • اگر می خواهید منو متنوع و خدمات ویژه ای را ارائه دهید ، قطعا باید هزینه ای را برای خریداری وسایل مورد نیاز در آشپزخانه و فراهم کردن مواد اولیه آن اختصاص دهید.
  • برآورد کردن میزان فروش اولیه که نسبت به آن وسایل و تجهیزات مورد نیاز در فست فود را آماده کرد. برای مثال اگر فکر می کنید از همان ابتدا سیل از مشتریان به مغازه شما هجوم خواهند آورد ، باید میزان تولید محصولات خود را در حد پیش بینی خود فراهم کنید.
  • از چه مارکی برای تجهیز فست فود استفاده می کنید ایرانی ، آمریکایی یا چینی؟ تعیین برند در ماشین آلات خود نقش مهمی در برآورد کردن هزینه ها را خواهند داشت.
  • در موقعیت مکانی که فست فود شما قرار دارد ، وضعیت رقبای شما چگونه است؟ اگر قصد دارید فست فود را در یک مکانی قرار دهید که رقیبان شما خوب کار می کنند ، هزینه های شما افزایش خواهد یافت. چرا که شما باید کیفیت تمام موارد ذکر شده را ارتقا دهید.
  • آیا قصد دارید که سفارشات بیرونی را نیز قبول و برای مشتریان خود ارسال کنید؟ در این صورت باید هزینه های را برای بسته بندی بهتر و با کیفیت تر و همچنین مشتری پسندتر کنار بگذارید.

توجه داشته باشید یکی از دلایل اصلی موفق نشدن در راه اندازی فست فود ، مشکلات مالی است. که این مشکلات اغلب به دلیل کمبود میزان سرمایه گذاری ، عدم بودجه بندی صحیح و دلیل اصلی یعنی کمبود اطلاعات لازم و صحیح در هنگام شروع کسب و کار است. پس دقت داشته باشید که سعی کنید ابتدا اطلاعات لازم و درست را در مورد راه اندازی فست فود به دست آورید و هزینه های مربوطه را کامل در نظر بگیرید تا بتوانید در این صنعت موفق شوید و پیشرفت کنید.

 

برخی از هزینه های اصلی که باید در نظر داشته باشید:

عمده ترین هزینه ی شما مربوط به مکان فیزیکی رستوران است. برای شروع می توانید با مکان های کوچکتر شروع کنید تا نیازمند هزینه های کمتری باشید و با جبران هزینه های اولیه و سودآوری کسب و کارتان می توانید کار خود را توسعه داده و به مکان بزرگتری نقل مکان کنید. تجهیز مکان رستوران طبق موازین بهداشتی مخصوص این حوزه نیز هزینه هایی در پی خواهد داشت.

هزینه های تجهیز آشپزخانه با ابزار پخت و پز، فر، سرخ کن و یخچال و در عین حال تزئینات و میز و صندلی رستوران از جمله ی سایر هزینه های عمده به شمار می روند. برای صرفه جویی در این حوزه نیز می توانید از ابزار های دست دوم ولی سالم و تمیز موجود در بازار بهره ببرید. به این ترتیب قادر خواهید بود تا حد زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

در درجه ی بعد نوبت مواد غذایی اولیه است. شما می توانید به طرق گوناگون در این زمینه نیز صرفه جویی نمایید. البته به هیچ عنوان به فکر خرید مواد اولیه کم کیفیت نباشید و کیفیت را فدای قیمت نکنید. شما می توانید برای خرید به عمده فروشی ها مراجعه نمایید زیرا خرید عمده راه خوبی برای کاهش هزینه هاست. چاشنی هایی مثل خیارشور و انواع سس ها و ترشی جات را نیز می توانید به صورت خانگی تهیه کنید و به این ترتیب تا حد زیادی هزینه های مربوط به این مواد را کاهش دهید.

از جمله سایر هزینه هایی که برای شروع کار لازم خواهید داشت، هزینه های گرفتن مجوزهای قانونی است.

هزینه ی بیمه را نیز در نظر داشته باشید. بیمه برای هر کسب و کاری از ضروریات است. اگر قرار است از کارگر کمک بگیرید، بیمه کردن او از نظر قانونی الزامی است. علاوه بر اینکه حقوق کارگر خود را نیز باید در نظر داشته باشید.

هزینه های تبلیغات و بازاریابی نیز بخشی از هزینه های اولیه ی شما خواهد بود.

مراحل راه اندازی فست فود

برای راه اندازی یک فست فود چه مراحلی را باید طی کرد؟ در ادامه شما را با این مراحل آشنا خواهیم کرد:

  1. استخدام مشاور حرفه ای
  2. تهیه طرح و استراتژی راه اندازی فست فود
  3. خرید یا اجاره ملک مورد نظر
  4. تهیه نقشه تاسیسات آشپزخانه
  5. آماده کردن نقشه دکوراسیون به صورت سه بعدی
  6. به اجرا درآوردن پروژه تاسیسات و دکوراسیون داخلی و خرید وسایل مورد نیاز آن
  7. خرید وسایل و تجهیزات مورد نیاز آشپزخانه و نصب آن ها
  8. استخدام کارمندان و پرسنل مناسب
  9. طراحی منو غذایی فست فود و خرید مواد اولیه برای آن
  10. پخت آزمایشی در فست فود
  11. آموزش پرسنل و شیوه مشتری مداری و برخورد
  12. راه اندازی فست فود و اجرای مراسم افتتاحیه

 

ایده های جدید راه اندازی فست فود و رستوران

 راه اندازی رستوران و فست فود به یکی از پر مخاطب ترین بیزینس های امروزی تبدیل شده و هر روز شاهد تنوع و تعدد بسیاری در این زمینه هستیم. بدیهی است که اگر چنین مشاغلی بدون برنامه ریزی و ایده یابی حرفه ای پایه ریزی شوند، ممکن است به نتیجه ی مورد انتظار نرسیده و چه بسا ضرر هایی نیز به لحاظ اقتصادی و اجتماعی ایجاد نمایند، به همین دلیل است که علاوه بر تاکید به استفاده از خدمات مشاوره راه اندازی فست فود و رستوران گروه ما، پیشنهاد می نماییم تا با برنامه ریزی و سنجش ایده ها، سلایق و تمایلات خودتان و همچنین شناخت بهتر بازار هدف و مشتریان بتوانید در این زمینه محکم تر قدم بردارید.

با توجه به اینکه راه اندازی فست فود به میزان زیادی با استقبال سرمایه داران و همچنین مردم مواجه شده است، بسیاری از سبک ها، ایده ها و حتی منوهای غذایی تکراری به نظر می رسند، آیا شما از آن دسته افرادی هستید که خاص بودن و متفاوت بودن برایتان اهمیت داشته باشد؟

بسیار خوب است اگر که این چنین می اندیشید و صرفا هدف شما از راه اندازی این کسب و کار، داشتن چنین شغلی نیست بلکه دوست دارید با سایرین فرق بزرگی داشته باشید. البته این تفاوت می تواند حتی در جزیی ترین یا کلی ترین ویژگی های بیزینس شما وجود داشته باشد اما برای ایجاد این تمایز باید ایده های ناب و غیر تکراری داشته باشید و از آن ها استفاده نمایید. در این مقاله برخی از ایده های راه اندازی فست فود و رستوران بیان شده است اما شما به عنوان یک فرد خلاق نباید تنها به این ها و آن چه از طریق مطالعه و تحقیق به دست می آورید، اکتفا کنید بلکه واقعا سعی نمایید که از خلاقیت و سلیقه ی خودتان بهره ببرید و یک ایده ی جدید خلق نمایید. مهم نیست که این ایده در چه زمینه ای می باشد؛ بلکه مهم است که به راه اندازی فست فود یا رستوران شما مربوط می شود و می تواند یک نوآوری در منوی غذایی، نحوه ی سرو غذا، دکوراسیون داخلی، امکانات خاص و …. باشد؛ پس هیچ گونه محدودیتی برای ایده پردازی شما وجود ندارد.

برای راه اندازی رستوران یا فست فود چگونه ایده های مناسب را پیدا کنیم؟

برای کشف خلاقیت های قابل اجرا در پروژه، ابتدا باید کسب و کارتان را به خوبی بسنجید و بشناسید. برای مثال این مجموعه چه خدماتی ارائه می دهد؟ چه نوع غذاهایی در آن طبخ خواهند شد؟ استفاده از چه دکوراسیونی مناسب تر می باشد؟ چه قابلیت هایی را می توان به این بیزینس اضافه نمود که تا حد امکان برای مشتریان جذاب و جدید باشند؟ راه اندازی این رستوران یا فست فود در چه منطقه ی جغرافیایی یا مکانی بهتر است؟ برای این کار به چه تجهیزاتی نیاز دارید؟

حقیقت این است که شما با پرسیدن سوالات این چنینی از خودتان می توانید نسبت به جزیی ترین های این پروژه نیز آگاه شوید و این آگاهی سرآغاز کشف ایده های جالب و جدید برای متفاوت و خاص بودن کسب و کارتان خواهد شد. همچنین شناخت ضعف های کسب و کارهای مشابه و پیدا کردن راه حل برای رفع آن ها، یکی از روش های دستیابی به ایده های جدید و دست نخورده توسط رقبا است.

چهار ایده ی پیشنهادی برای راه اندازی رستوران و فست فود

  • ایده ی اول : از نمونه ها ی موفق ایرانی یا خارجی کپی نکنید.
  • ایده ی دوم: هدف رقابت با بازار فعلی را نداشته باشید، بلکه بیزینس خودتان را آنگونه که می خواهید ارائه دهید.
  • ایده ی سوم: دکوراسیون متفاوت را دست کم نگیرید.
  • ایده ی چهارم: غذاهای فراموش شده را به یاد مشتریان بیاورید یا اینکه برای افراد خاصی ( مثل گیاهخواران ) نیز منوی غذایی خاصی را ارائه دهید.(خاص پسندان را جذب کنید)

راه اندازی رستوران و فست فود ارگانیک

برخورداری از سلامتی همیشگی، آرزو و خواسته ی قلبی هر انسانی است و در خصوص تغذیه ی روزانه استفاده از مواد غذایی سالم، همواره یکی از روش هایی است که می تواند به حفظ سلامتی روحی و جسمی انسان کمک زیادی نماید. با وجود تمامی مشکلات و دغدغه های زندگی مدرن امروزی حفظ سلامتی از راه تغذیه دشوار شده است؛ زیرا اغلب افراد به دلیل کمبود وقت و یا شرایط خاص زندگی از غذای خانگی بی بهره اند و در طول روز به رستوران ها و فست فود ها مراجعه می کنند اما آیا در این محیط ها به میزان لازم به سلامت مواد غذایی اهمیت داده می شود یا خیر؟

یکی از خدمات خاص گروه راه اندازی فست فود و رستوران ساتراپ تجهیز راهنمایی کسانی است که قصد راه اندازی رستوران و فست فود ارگانیک را دارند. با توجه به تغییراتی که در سبک زندگی مردم به وجود آمده است و همچنین موارد قابل توجهی که در صنعت کشاورزی وجود دارد و آن چه تولید می شود از کیفیت گذشته برخوردار نیست، فعالیت در حوزه ی ارگانیک می تواند یک ویژگی خاص محسوب شود.

اگر بخواهیم بیشتر توضیح دهیم باید بگوییم که غذاهای ارگانیک می توانند تا حد زیادی مورد توجه آن دسته از انسان هایی قرار گیرند که به سلامتی خود بیش از سایرین اهمیت می دهند و قبل از خوردن هر ماده ی غذایی به چگونگی طبخ آن، مواد تشکیل دهنده ی آن و چگونگی تولید آن فکر می کنند. مردم با شناختن رستوران و فست فود ارگانیک شما، کم کم به یک حس اطمینان خواهند رسید که آنچه باید در خصوص حقوق مشتری رعایت گردد، در مجموعه ی شما مورد توجه قرار گرفته است و آن چیزی نیست جز در اولویت قرار دادن سلامتی انسان ها.

جالب است بدانید همان گونه که امروزه بسیاری از مواد خوراکی و گیاهان در حوزه ی کشاورزی با استفاده از مواد شیمیایی تغذیه می شوند و یا در اب و هوای سالمی رشد نمی کنند، به همان میزان نیز توسعه علم و تکنولوژی کشاورزی قادر به پرورش و تولید مواد غذایی با کیفیت بالاتر و کاملا طبیعی و ارگانیک می باشد و مهم اینجاست که چه کسانی به این امر اهمیت می دهند. این موضوع باعث روی کار آمدن مشاغل جدید و یا ایده هایی نو در بیزینس رستوران ها و فست فود ها شده است که می تواند بسیار مورد توجه ی مخاطبان و مشتریان واقع شود.

بدون شک همه ی شما مطلع هستید که اگر بتوان همه چیز را در وضعیت ایده آل فراهم نمود، این نوع از کسب و کار به عنوان مشاغل پر درآمد و سود آوری می تواند باشد و در صورتی که هنگام شروع به کار و توسعه ی بیزینس از استراتژی مناسبی استفاده شود، با استقبال مشتریان مواجه شده و در نتیجه سود بالایی را برای شما به همراه خواهد داشت.

مشتریان فست فود یا رستوران ارگانیک با آگاهی از اینکه غذایی سالم و با کیفیت را از شما دریافت خواهند کرد، به نزدتان می آیند؛ زیرا یکی از بهترین ایده هایی که شما می توانید در رستوران یا فست فودتان به کار ببرید استفاده از مواد اولیه ی ارگانیک برای طبخ غذا می باشد. مواد غذایی ای که دارای این ویژگی هستند به دلیل شیوه ی درست کشت و پرورش آن ها،کاملا طبیعی و بدون هیچ ماده ی شیمیایی می باشند؛ بنابراین غذاهایی که با استفاده از این مواد تهیه می شوند صد در صد طبیعی و حاوی مواد معدنی و ویتامین های بیشتری خواهند بود.

پنج ویژگی مهم رستوران ها و فست فود های ارگانیک

  • استفاده از فرآورده های گوشتی تازه و با کیفیت و بدون هورمون
  • استفاده از روغن های گیاهی برای طبخ غذا
  • استفاده از سبزیجاتی که به روش ارگانیک و بدون کودهای شیمیایی کشت و برداشت شده اند
  • ارائه ی نوشیدنی های طبیعی و فاقد قند و شکر و سایر فرآورده های افزودنی
  • افزایش قیمت نسبی غذاها نسبت به سایر رستوران و فست فود ها به دلیل برخورداری از مزیت ارگانیک بودن
  • سلامت کامل تغذیه ی ارائه شده در این مجموعه ها

در این مقاله اطلاعات اصلی که باید در هنگام راه اندازی فست فود به آن توجه داشته باشید را در اختیار شما قرار دادیم. امیدواریم که این اطلاعات مفید واقع شده باشد و برای راه اندازی یک فست فود موفق از آن ها استفاده کنید. همچنین در صورتی که قصد راه اندازی این کسب و کار رو دارید می توانید با ما تماس بگیرید.